BusinessNow vil gerne byde et stort velkommen til Christian Nørgaard, der er ny Service Management konsulent i huset.

Christian har tidligere arbejdet som forskningsassistent, Java-programmør, IT-underviser, de sidste 6 år har han arbejdet med Service Management. Christian har stor interesse for Agil Service Management og i hvordan man kan inkorporere LEAN i Service Management processen.

Christian har tidligere arbejdet hos TOPdesk. Der var han involveret i omkring 50 implementeringer hos forskellige kunder (herunder 17 kommuner). Derudover har Christian arbejdet med workshops, hvor processer er blevet fastlagt, samt relativt komplekse integrationsløsninger.

Med sine stærke Service Management erfaringer bliver Christian en uundværlig del af BusinessNows mål om at fortsætte den store vækst. Christian vil spille en vigtig rolle i kvalitetssikringen af Service Management løsninger for BusinessNows kunder.

”Der er to store årsager til, at jeg valgte at søge stillingen hos BusinessNow. Den ene er, at BusinessNow primært benytter ServiceNow som underlæggende værktøj i deres service management implementationer. Det værktøj mener jeg er markedsledende lige nu, og det understøtter bedst meget komplekse virksomhedsstrukturer og processer. Den anden årsag er, at BusinessNow har ansat flere dygtige konsulenter som jeg kender fra min tidligere arbejdsplads, og som jeg mener jeg vil kunne lære rigtig meget af

Som noget helt specielt kan Christian også bryste sig af, at have spillet med Volbeat og optrådt på intet ringere end Orange Scene.

Der er ingen tvivl om, at Christian passer perfekt ind i BusinessNows højt professionelle og brogede team.

Følg os på LinkedIn