SERVICENOW
ServiceNow er en workflowbaseret portefølje af applikationer til understøttelse af service automatisering. Løsningen understøtter også de fleste af processerne, som er anbefalet i ITIL rammeværket. Applikationerne kører i skyen “Software-as-a-Service” (SaaS), hvilket giver ekstremt hurtig funktionalitet og meget høj oppetid. Udover ITIL-processerne indeholder produktsuiten også en applikationsudviklingsdel, således, at det er muligt selv at udvikle egne workflowstyret applikationer.
ServiceNow er i rivende udvikling, og anvendes i stigende grad af både danske og internationale virksomheder. Af disse tæller b.la.; New York Stock Exchange (NYSE), Facebook, Coca Cola, Intel, CERN og Volkswagen. På det danske marked er ServiceNow brugt af nogle af de største virksomheder, inden for b.la., finans, medicin, hospital, logistik, produktion, bryggeri og olie.
Ved at anvende ServiceNows implementeringsmodel, kan virksomheder opnå en kort implementeringstid og hurtigt opnå store fordele ved at automatisere og strukturere processer og serviceleverancer.

ServiceNow tilbyder en alt-i-en IT-Service Management løsning, som blandt andet indeholder:
- Incident Management
- Problem Management
- Change Management
- Configuration Management
- Request Management
- Service Level Management
- Knowledge Management
- Service Portfolio Management
- Project Management
- Asset Management
- Contract Management
- Field Services Management
- Service Catalog

Klik her for at se, hvordan vi, ved implementering af ServiceNow, har hjulpet en række virksomheder