BusinessNow har opnået den højeste partner status

Det er en kæmpestor fornøjelse at kunne annoncere, at BusinessNow har opnået den højeste partner status – Gold Services Parter – i vores samarbejde med ServiceNow.

Baggrunden for at opnå Gold Partner status bunder i to ting. Først og fremmest skylder vi en stor tak til de mere end 50 kunder, som har valgt at samarbejde med BusinessNow om implementering og videreudvikling af ServiceNow. Det er de mange projekter vi har gennemført sammen, som ligger til grund for vores Gold Partnerskab. Dernæst kan vi takke vores dedikerede og kompetente medarbejdere for hele tiden at være sultne på ny viden og kontinuerligt dokumentere den i certificeringer.

Når vi har valgt at forfølge målet om at blive Gold Partner, er det netop for bedst muligt at understøtte vores kunder i deres fortsatte rejse med ServiceNow. Der er en lang række krav, som skal opfyldes for at blive Gold Partner og de handler alle om at demonstrere kompetence. BusinessNow har således opnået akkrediteringer og certificeringer indenfor områderne: ITSM, Asset Management, Service Portal, Platform, Customer Service Management, HR Service Management, IT Business Management og Application Development. Endvidere har BusinessNow omfattende erfaring med ServiceNow’s GRC-suite og hele 4 akkrediterede ServiceNow Trainers, der afholder kurser i Danmark og Sverige. Det gør os til et af Nordens absolut største kompetencecentre for ServiceNow rådgivning, implementering, support og uddannelse.

Vi er desuden både stolte over og taknemmelige for at vores kunder har kvitteret for det gode samarbejde, ved at give os en gennemsnitlig score på 9,0 ud af 10 i de tilfredsmålinger som ServiceNow gennemfører.

Vi ser frem til at fortsætte med levere ydelser af høj kvalitet til samarbejdet med både nuværende og kommende kunder, der vil arbejde med optimering, digitalisering og automatisering af processer med ServiceNow.

Følg os på LinkedIn